Äntligen lite vinterväder!

Är det inte ljuvligt att titta ut o njuta av de härliga frostkristallerna som etsat sig fast överallt. Tycker allt att julstämningen ökar ännu en grad på skalan. Idag gick vi ner till byn o den stora lekplatsen där väninnan o hennes barn väntade. Det var skidbyxor på som gällde, ville ju inte frysa stjärthalvan av mig. Sen bliv det paj o sallad på fiket. Gött, men kunde nästan klöst en skvätt på glasrutan framför kakorna. Var SÅ sugen men tog ingenting!!! Skickade tackkort o en julklapp så nu är det gjort. Den långa att-göra-listan betas av sakta men säkert. Sitter här snart med 1,5 tumme kvar. Minsta tösen knager febrilt på den ene så huden blir alldeles utsliten. Mysigt med barn!

Har slått in en del av julklapparna. Jag o stora tjejen hade tomteverkstad. Jag klippte pappret o slog in. Hon tejpade o satte fast etiketter. Himla bra blev det ialla fall. Imorgon är det dax för julhandling - mat o de sista klapparna. Ska bli kul (säg när det inte är kul att shoppa???). Härligt med en ledig make i följet mä. Nu är det Bolibompa o mackätning. Smarrvarning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du var verkligen stark idag när du inte tog något onyttigt på fiket. Jag är jätteimpad, men jag vet att du klarar det. Håller tummarna för dig. Du vet var jag finns om du behöver stöd eller bara tjabba av dig lite.

Ha nu en riktigt skön shoppingdag med familjen imorgon.

Kram nollan

2006-12-19 @ 19:46:42
Postat av: Petra

Härlig blogg!
Kram

2006-12-19 @ 19:52:10
Postat av: Anna

Hej gumman!
Janet har fått en flicka, Esmeralda Natalia. Hon finns på födda. Kram

Postat av: Malin

Anna: Ja jag såg det. Vad söt hon var! kram

2006-12-21 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback