Jodå, jodå!

Det börjar arta sig på jobbfronten. Jag stog i kassan i går och det gick riktigt bra. När jag var runt 15 jobbade jag tre sommrar i en matbutik och vanan hänger fårvånande i. Skönt eftersom jag var lite orolig för detta. Även om det är väldigt roddigt både innan och efter jobbet tcyker jag att det är ljuvligt att få göra något för mig själv igen. Använda hjärnan på ett annat sätt.

Just nu ligger jag 1,4 kg över mitt mål som ska vara uppnått på valborg. Tror inte riktigt att jag kommer att fixa det men i alla fall lite till ner, typ 0,6kg, då blir jag nöjd. Jag lär få vara nöjd med vad än vågen visar, jag kan ju inte trolla med knäna. Men, men jag har ju ett mål i alla fall. Måste ju skryta om min man ju. När jag var gravid gick han upp en del (förståligt med allt gott vi åt!). Sen dess har han gått ner 8.5 kg och ska enligt honom själv gå ner 8 kilo till. Han är jätteduktig och snygg som attan ; )

Ikväll bär det av alldeles själv till en kompis som har Me & I-party. Inte helt fel! Ha en underbar dag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Några frågor :) Det vita långa smala bordet som ni har på kontoret... vad heter det? vad kostade det? vet du om det fanns i ek? hur långt är det? Stor kram

Postat av: Malin

Anna: Det är ett bord som hör till sängen Malm. Finns i ek oxå för det har vi i vårt sovrum. Kommer inte ihåg vad det kostade. Inte alltför dyrt kan tänkas. Kram tebax

2007-04-27 @ 17:26:32
URL: http://www.lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback