Lyckat kalas!

Kalaset igår blev väldigt lyckat! Gästerna åt smörgåstårtorna med god aptit. Jag lyckade hålla mig till två små bitar. Lite vin och öl blev det, även lite tårta och kakor. Mycket smarrigt men inte så gott som jag trodde det skulle vara. Vi satt ute hela kvällen och njöt av vårvädret. Ungarna lekte både inne och ute. Tre hundar försökte göra sig hörda o lyckades en hel del. Stortjejen fick många fina presenter bl a en rosa cykel med cykelkorg, som hon redan lärt sig cykla på (med stödhjul på förstås).  Jag fick 700 kr i presentkort på Ikea av några gäster. Jag firas mer på valborg då jag fyller 20...eller 30 är det visst :( Nej, det är faktiskt inte så farligt.

Om en vecka börjar jag jobba så smått i min mans affär. Ska bli skönt att komma igång igen men det är sååå mycket nytt jag ska lära mig. Kommer säkert att gå bra.

I morgon är det stortjejens 4:e födelsedag o hon firas av oss på morgonen innan hon går till dagis. Hon fick sandlådan redan i går så hon kunde leka med kusinerna i den. På eftermiddagen kommer hennes kompisar på ett litet barnkalas, ska bli så mysigt så!

Känns superskönt att vara tillbaka i strama tyglar igen och ha kontroll på läget. Det är ju vägning i morgon. Jag har i och för sig ingen förhoppning om nåt minus men det hade varit gött att i alla fall stå stilla.

Kommentarer
Postat av: nollan

Japp imorgon ska vi gå av oss ett par hekto till. Ska bli kul att få sällskap på promenaden.
Kram

2007-04-15 @ 21:44:18
Postat av: HAJDIE

SKRIV MERA I DIN BLOGG! DE ÄR JU SÅ KUL ATT LÄSA

2007-04-21 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback