Bröllopsdag!

Idag har jag och min käre man varit gifta i 2 år! Otroligt! Det känns som om bröllopet var förra veckan. Vi har fått barnvakt så i kväll avnjuter vi en romantisk middag för två på någon av byns restauranger. Mycket möjligt att vi skålar i något bubbligt oxå.

Innan dess ska vi trava ner till BVC för lillan ska på 1-årskontroll. Det blir vaccination mä, den lille stackaren.

Veckan blir intensiv
.
Imorgon, tisdag, ska maken in med bilen på verkstaden så jag går ner med stora tjejen på dagis på morgonen. Det tar ca 45 min. Sen blir det en runda på byn, kanske en fika. Sen hämta henne och gå hem igen.
Onsdagen ser likadan ut. På eftermiddagarna ska jag måla fönster...igen. Vill ju bli klar med dessa bruna bjässar.
Torsdagen: Då är det dags!!! Jag ska till en kiropraktiker och räta ut min nacke så jag slipper huvudvärken som jag haft i 11 år! Vi passar på, när vi är i storstaden, att köpa presenter till lillan. En cykelkärra står på önskelistan, i allafall är det föräldrarnas önskan. Någon som har en till salu? Det blir nog lite andra saker till lillan oxå. På eftermiddagen är det åter dags för den populära sysselsättningen - målning av fönster.
Fredag: Lillan fyller 1 år! Maken jobbar hela dagen så vi får roa oss själva. Kan bli en del mys, lek och inte att förglömma - MÅLNING!
Lördag:
Byn har loppis så det blir nog blixtbesök där. Sen är det dax för inhandling av kalasmat och diverse saker som behövs när en liten tjej fyller 1 år. En del slappningningning på kvällen är inplanerad.
Söndag: Kalasdax! Förberedelser, matlagning och pyntning och till sist njutning och umgåsning.

Ja, så ser det ut. Nu är det dax att springa genom duschen.

Kommentarer
Postat av: lilla anna

Grattis gumman! Tänk vad tiden går fort. Man kanske kan hyra dig o sjunga på ens eget bröllop? Nån gång i framtiden alltså. Massor med kramar

Postat av: Malin

Lilla anna: Tja du. Det var ju en sak jag ville göra en gång i livet men vem vet jag kanske blir sugen igen =)kram

2007-08-20 @ 15:44:46
URL: http://www.lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback