Så tröööttt...

Är äntligen hemma. Gick hemifrån 7.15 och var hemma 12.30. Benen värker efter all promenad. Det roligaste med detta är att jag MÅSTE göra om det i morgon igen... Ska lägga mig och vila en stund innan det är dags att åka till Syrrans nya skola och titta. Hennes kille fyller 20 år idag så vi ska suprisa honom med present. Ska bli kul!

Gårkvällens middag blev supermysig! Vi åt fläskfilé med potatisklyftor, brunsås, bearnaisesås, stekt fylld tomat och sallad. Till detta en kall god öl och underbart gott vitlöksbröd. Vi slog på stort och tog efterrätt mä. Glass med chokladsås, banan och ananas. Smärrigt! Proppmätta tog vi en skön kvällspromenad hem. Mysigt att gå och hålla om varandra!

Målningen får vänta en dag. Eftersom jag inte är en supermänniska tar jag det lite lugnt i eftermiddag. Nu ska jag byta den 4:e bajsblöjan för idag. Måttligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback