Färdig-riggade lussekläder!

Nu är allt uppletat, nystruket och batteri- och lampkollat. Luciafirandet är i antågande. På tisdag smäller det. Mina allra minsta, södaste, små,  vackraste varelser (nåja,  jag har i och för sig inga fler) ska gå lucia på dagis. Det värker långt in i hjärteroten av kärlek!!!

Vi har inte blivit sjuka, jag och maken. Väldigt skönt!!! Istället för att ligga och kräka kunde vi ta en tripp till mina päron. Pappsen hade fixat god tårta till fikat, smärr! Vi kollade på hans badrum och bestämde oss för att ha likadant. Dålig fantasi? Inte alls. Har man en far som är golvläggare vet han vad som är snyggt. Eftersom han valt det till sitt hus var det en riktig 10-poängare. Vi ska ha annan inredning (den som fanns på bild i förra inlägget!) så det blir inte helt samma. Det ska bli en fröjd att få duscha i en lyxdusch med sex stycken massagemunstycke! Inget nackont sen, inte!

Nu landar min bakdel snart i soffan så jag har väl inget annat val än att hänga med. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag kan ju berätta om M:s luciakväll, som vi var på ikväll. Han sjöng JÄTTEHÖGT och jättelyckligt med på varenda julsång! Varje gång fröken berättade att nu ska vi sjunga denna sången, sa M: "Den kan jag!! Och högt". Han var så söt så jag ömsom grät och ömsom skrattade åt vår goa lilla krabat. S o F och pappi skrattade lika hjärtligt de! Varje gång vi klappade åt dem bugade han sig lååångt ner mot marken. Många av både fröknar och föräldrar, kom till oss senare och sa att de var så imponerade att en tvååring har ett sånt ordförråd! Jag måste säga att vi var oxå väldigt impade för vi har ALDRIG hört honom sjunga så härhemma!!!! Kram till Er och NJUT av era små töser på tisdag!!! Kram H

2007-12-09 @ 22:43:31
Postat av: Malin

Åh, vad vi hade velat vara med och sett honom. Jag läste upp det för L. och hon skrattade =) Vi mådde inte så hipp o honda i går kväll men vi var med på luciafirandet ändå. L var nervös men hon fixade det galant. M satt på frökens arm och käkade på ett elljus. Mums! Ha det gott. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback