Ännu mer sortering!

Strävan efter ett perfekt hem har fortsatt. Jag har sorterat o plockat en hel del. O det känns underbart. Vi var på Ikea igår o köpte inredning till vårt kontor. Det blev två bautahyllor i röd lack o ett långt smalt vitt bord att ha datorn på. Mycket snyggt! Vi inhandlade oxå en vit whiteboard med röda fack o klocka på. Den stora röda mattan blev pricken över i:et! Det var ett oväntat färgval från min sida eftersom resten av husets inredning går i vitt o ljusa material. Men när maken presenterade idéen var jag inte sen att hänga på. Rummet blev varmt, kreativ modernt o stilrent - precis i min smak!

Stora tjejen har åkt på ännu en förkylning med feber, hosta, nästäppa o gnällighet. Det är så synd om henne för hon orkar knappt leka. Eftersom sorteringen har tagit så mycket tid har jag varken orkat eller velat ta tag i min plan. Jag ligger kvar på samma vikt. Men nu har jag så smått kommit igång igen. Det är ju snart vår o precis efter den kommer sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback