Lillan 6 månander!!!!

För ett halvår sen snusade jag på vår bebis för första gången. Tiden går fruktansvärt fort. Nu sitter hon o är världens goaste. Ja, det är ju hennes syster mä förstås! Lillan har blivit superförkyld o inte sovit de tre senaste nätterna, stackaren. Hon bara hostar o snorar. Men det verkar som om hon börjar bli bättre. Igår körde vi till en kompis till stor-tjejen. Han har fått vattenkoppor, eller som storan säger "kaffekoppar". Får se om hon lyckas få det. Hade varit skönt, det är ju lika bra att ha det nu när hon e liten o inte när hon börjat skolan.

Här kommer bilder på nya kontoret:
      

En lång vit Lackhylla från Ikea ska upp ovanför datorbordet. Känns underbart att ha ordning o reda. Fick massor med nyframkallade kort igår, ca 550 st. Satte in alla i album men orkade inte skriva kommentarer till. Får ju spara nåt till en regnig dag =). Jag hann oxå med att kopiera över filmen från när lillan föddes o fram tills nu, till ett videoband. Det brukar jag skjuta på framtiden till det glöms bort annars. Vi har blivit med videokamera mä. Visserligen begagnad men det är ju bättre än att behöva låna svärmors i tid o otid. Har även börjat ta tag i min plan på riktigt igen. Har passerat mitt första delmål med 4 hg än så länge o veckan är inte ens slut!!! Syrran är nere från stockholm på sportlov. Får se när vi hinner umgås?! Min andra syrra är i Stockholm med sin dotter som tävlar i konståknings-SM. Hoppas det går bra o lycka till!

Nu väntar tillagning av varma mackor o födelsedagsfirande när maken kommer hem. Klart man måste fira halvårdagen mä, i alla fall den första! Hoppas lillan blir glad för den mysmjuka gosehästen o den prasslande pekboken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad snyggt det var. Gud vilka snygga röda hyllor! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback