Stegräknaren gick sönder...

men det gör inte så mycket. Jag har rätt bra koll på hur många steg 10 000 är nu. Faktiskt rätt skönt att inte ha den pressen på mig. Jag måste göra allt bra o helst perfekt. Tycker inte om att göra något halvdant. Om jag inte gått mina steg kan jag inte vara nöjd med dem jag redan gått utan bara deppa över de andra. Så nu njuter jag av promenaderna igen. Har precis kommit hem från en o en halv timmes promenadpratstund med en väninna som jag inte träffat sen november. Hon fick barn i december o har inte de varit sjuka så har vi det. Äntligen kom vi till skott o gick en sväng.

I morse hade jag bara 2 hg kvar till mitt första mål! Har gått ner 22,5 kg nu. Ska ner tio kg till o känna efter. Kanske blir det fem kg till efter det. Vi får se... Men nu tycker jag att det börjar kännas i kroppen, lite lättare. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är :) Stor kram

Postat av: Ella

OJ vad duktig du är. Men 10 kg till? Blir det något kvar av dig då :) /Ella

2007-02-10 @ 06:35:31
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Malin

Ella: Jodå, det finns ju en del att ta av! Men jag ska känna efter under tiden jag går ner för att hitta trivselkroppen./Malin

2007-02-11 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback