Bot på tråkighet.

Gårkvällens fix av väninnan blev bra. Hon hade gjort det mesta själv hemma så jag behövde bara peta till håret o lägga ögonskugga så var hon good to go! Hon var jättefin! Jag kunde faktiskt ta med ungarna på en lite längre promenad igår. Ljuvligt! Maken tog hem saltakex o kringlor som vi festade på framför tv:n. Vi syndade o drack coca-cola till. Inte så gott som jag trodde det skulle bli, men helt OK. Jag tror att jag behöver släppa lite på kontrollen för att orka fortsätta viktminskningen. Idag är det nya tag.

För att inte bli helt tokig denna vecka var jag på second hand i fredags. Jag fyndade två toppar till sommaren o ett snyggt armband
 Min man hittade en röd skjorta från Blend, snygg!

För nåt år sen satte jag i en lösslinga i håret hos frisören. Jag köpte till extra tejp att sätta fast den med igen. sagt o gjort. Det blev en förändring o då är jag nöjd, för ett tag i alla fall.


Räkningarna ska betalas o jag håller på att tvätta. Städningen måste oxå göras så idag är det fullt upp, skönt!

Kommentarer
Postat av: nollan

Tack så mycket för hjälpen igår. Tyvärr så
fick jag ingen kommentar alls av sambon, så jag vet inte vad han tyckte. En av grannarna såg iallafall och tyckte det var snyggt. Även pappas sambo såg det och tyckte att jag skulle se ut så alltid.
Synes ev imorgon.
Kram

2007-01-28 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback