Detta är ju riktigt kul!!!

Nu efter jul kämpar jag på i samma anda som innan jul. Inget sött utan bara mat o motion. Målet är ju 10 000 steg om dagen. I lördags när hela familjen gick till ungarnas farmor o farfar för att äta middag bestämde vi oss för att slå nåt slags rekord. När vi gick hem gick vi en extrarunda för att tjäna steg. När jag den kvällen skulle nana kudden kollade jag resultatet: 15 518 steg! Inte illa pinkat! Trots två kvällars utsvävning med godis o glass ( ja, jag har slutat nu...) visade vågen roligt resultat i morse. Efter att ha kollat både två o tre ggr på siffrorna framför tårna kunde jag stolt konstatera -1,8 kg! Kroppsmåttet var 3 cm mindre. Totalt är det -19.7 kg o -43.5 cm sen i slutet av augusti! Fatta att det funkar!!! Det trodde jag aldrig...

Kommentarer
Postat av: Petra

Va duktig du e!
KRam

2007-01-09 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback