Garderobskoll!

                                                            

Kollade genom garderoben en aning. Kul att hitta nya kreationer att sätta ihop. Första bilden blev lite skogsmullefärger: Grön pennkjol i manchestertyg, B-Young. Brun snedskuren top med rynk på bröstet o en brun stickad bolero, Vero Moda.

Andra bilden, en favorit till både jeans o strumbyxor o stövlar: Brun omlottklänning i polyester från en outlettaffär för 50:-. Halsband, H&M. Linne, Vero Moda.

Tredje bilden: Multifärgad klänning från Ullared, 149:-. Syrran var i Västerås o shoppade o hittade samma klänning för 300:-. Ibland gör man fynd!

Jag är absolut ingen modeslav utan mixar ihop outfits som känns bra för mig. Det gäller att hitta kläder jag trivs i o som faktiskt funkar en längre tid. En fördel är ju om kläderna jag ska ha på mig passar min kroppstyp. Jag vill ju inte se större ut än vad jag är. Det går oxå att trolla bort  "problemområdena".  Det är därför jag gillar det här med kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback