Make-over dag!

Idag har jag gjort en make-over på en väninna. En tjej i min ålder som ser enkelt på livet. Trivs i jeans, baströjor o i bland träningsoveraller. Hon har väldigt fin hy, fina färger o tuff frilla. Vi testade lite olika stilar. Make-upen blev en vardags med underlag, mascara, lite skugga o läppglan. Den lite festligare varianten blev en rosa/lila skugga till. Hon blev SKITSNYGG, om jag själv får säga det. Håret gjordes lite busigare med fiberwax. Hon provade bl a svarta finbrallor, randig tröja o svart väst - väldigt smickrande för figuren. Hon testade oxå omlottklänning o min nyinköpta gröna klänning men det var inte riktigt hon, tyckte hon. En spräcklig tight tunika i beige, brun o turkos blev en glad överraskning. Med jeans o stövlar till är hon good to go! På fredag ska vi in till stan o kolla lite på rean o väninnnan ville komplettera sminkväskan en aning. Det blir nog trivsamt. Man tackar aldrig nej till shopping!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill oxå bli omgjord =)
Får se när vi kan komma. Lite dumt man ej har körkort. Hade varit kul för de små att ses oxå ju! Kramar Petra

2007-01-10 @ 20:47:26
Postat av: Malin

Hör av dig vilken dag ni kan så kan vi se om vi oxå e lediga. Skitkul!

2007-01-11 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback