Minijul!

                       minijul


I går var det dax för släktträff med julklappslottning. Jag fick dessa fyra muggar o bambulöparen o min man fick den vita lampan. Perfekt! Hela tjocka släkten på min mammas sida träffades hos syrran o svullade smörgåstårta. Efter detta var knytkalas med gotter. Allt från choklad till kladdkaka med grädde. Smarr men jag tog inte en enda bit!!! *Klapp på axeln* Kör stenhårt nu igen o vågen visade redan 1 kg mindre i morse (på två dagar). "Jag e på gång, jag e laddad o o tänd"!

Min man är ledig i dag så vi ska njuta av en långpromenutt. Vi ska inom våra kompisar en runda o sen gå o kolla byns rea. När vi kommer hem måste vi ta tag i husets kaos... det har väntat länge nog. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!
Ja de va mysigt igår. Men fullt ös som vanligt =)
Va stor Moa har blivit. O såååå söt.
Måste träffas nån dag nu tycker jag. Vi får ta bussen till er nån dag när Micke e ledig. Kram PEtra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback