Shopping igen!



Hoppas ni inte blåst bort i stormen. Jag sitter här o lillan sover. Stortjejen har blivit superförkyld o slötittar på film. Igår var det shopping för hela slanten! Jag o väninnan M åkte till stan med våra små. M inhandlade lite smink o jag fyndade lite på rean. En svart o grårandig kofta från Lindex. Där fann jag oxå min nya favorit - en brun velourdress! Min man skrek när jag kom hem med den: "All erotik bara försvann!" Men han ändrade sig snart när han kände hur mjuk den var att klappa ;) Jag kompletterade oxå sminkväskan en aning med skuggor i grönt till blått o en gråbeige glitterskugga. H&M har nog jordens bästa klämma för långt hår! O endast för 9.50:-!!! Kan nog inte bli bättre!

På onsdag ska jag till en kompis som har samlat ihop gänget från gymnasiet. En liten reunion! Hoppas många kan komma, det är ju några år sen vi sågs...

Kommentarer
Postat av: Mona Liljegren

Hej vännen!

Det var skitkul att läsa. Nu vet man vad du gör lite också ju. Kanske fixar en sådan sida jag med. Får se hur det blir. Ha det jättegott. Kramar Mona

2007-01-13 @ 13:13:03
Postat av: Malin

Mona: Ja det hade varit kul o läsa om dig mä! Ha det gott, vännen! Hoppas vi ses! Kram

2007-01-13 @ 13:57:14
Postat av: Anna

Hej gumman!
Vilken fin kofta :) Den där klämman skulle man kanske testa. Ses på onsdag. Kram

Postat av: Petra

Tjusiga kläder. Va fin du e!

2007-01-14 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback