Vilken förbannat trist dag...

Senaste veckan har varit oerhört innehållslös. Känns som jag bara varit hemma med sjuka barn. Usch... kommer inte ens ut för att gå som jag vill. Ståbrädan till stortjejen funkar inte i snö o hon kan inte gå långt för sin hosta. Familjen steg upp vid 7 i morse o då blir ju inte alls dagen lång!? Maken jobbar o e hemma vid 19.30, suck! inte mycket att se fram emot heller tycker jag. Jag har kommit in i tröttsamhetsfasen vad gäller vikten... det är inte så kul längre. Känns som om jag lika gärna kan käka vad jag vill, då blir det ju kul åtminstone. Men jag vet att jag ångrar mig om jag förstör det jag har åstadkommit. Så jag biter ihop o går, går o går mina förbannade 10 000 steg om dagen. Jag får lyfta blicken o se mot sommaren o bikinisäsongen. Tänk vad kul när jag kommer i alla kläder som ligger o väntar.

Jag är en tjej som ser till att alltid något förändras runtomkring mig. Det kan vara allt från kläder, inredning o ommöblering, nya mål till ny mat. Jag blir så lätt uttråkad. Finns det nåt bättre än att se på när något förändras, till det bättre förhoppningsvis!? Det är så spännande att göra om någon eller något. Men det är ju inte bara kul att ha denna ombytlighet i kroppen. Jag blir så rastlös o ibland trött på mig själv. Varför inte nöja mig? Men tänker jag ett steg längre, varför ska jag nöja mig? Jag är ju som jag är o på något vis funkar det. Tja, detta blev svamligt men det bjuder jag på...

Dagens ljuspunkt är när min väninna kommer. Hon ska på fest o vill att jag kollar till smink o frisyr. Det gör jag mer än gärna, för det är ju så roligt!  Ha en trevlig helg, så gott det går!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar en stor kram o hoppas att du inte har så tråkigt idag :)

Postat av: Anonym

Alla har vi våra sånna tider! haha. Vi ska klara de hära eller?! GE INTE UPP! VI SKA KLArA DETTA!!

2007-01-27 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback