Årliga Danmarkstrippen!

Idag ska jag och mina barn, syrran och hennes barn, min mamma, min bror och min andra syster till Danmark. Vi tar tåget ner till Helsingborg och färjan över sundet. Det ska bli så mysigt! Jag har precis packat matsäcken med grejerna som jag köpte i makens affär kl halv sex i morse. Så kan det gå om man bara har en bil och maken ska jobba.

Husvagnssemstern var härlig. Det regnade rätt mycket men vi var ute och promenerade ändå. Det sköna med sådant väder är att man inte stressar. Vi var där i fyra dagar men det kändes som en hel vecka. Vi sprang på våra grannar när vi shoppade i den närmsta storstaden. Vi passade på att hälsa på dem i deras stuga i en strandby nära husvagen. Dagen innan vi åkte hem kom min mans föräldrar och kusin med familj ner. Vi grillade och drack gott. Min mans kusin har två flickor så barnen lekte hela kvällen tills de stupade i säng kl tolv. Det är härligt med semester! 

Nu ska vi ta en dusch och piggna till. Jag tror nästan att solen kommer titta fram idag! Hoppas det! 

Kommentarer
Postat av: lilla anna

Här i Göteborg är det strålande solsken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback