Lugn dag!

Precis en sådan dag som jag ibland behöver! Min bror kom vid åttasnåret i morse och har precis åkt hem. Min stora flicka tycker det är så roligt när han kommer för han leker och snackar mycket med henne. Vi åkte en sväng till byn för att inhandla ingredienser till dagens köttbullemiddag. Efter den välsmakande lunchen lyssnade vi på gamla godingar och hade jättemysigt. Vi hann med eftermiddagskopp och rån oxå!
 
Mina föräldrar och brorsan har precis kommit hem från Kroatsien. Vi fick en massa fina presenter därifrån: sandaler till barnen och mig, en fin bh, badringar till barnen och en god likör, tackelitacktack!. Hoppas vi kan följa med dit nästa år. Tänk 10 dagar med sol, bad och trevligt sällskap!

Har precis lyssnat färdigt på Mia Törnbloms bok. Har beställt den i pocket oxå. Lite lättare att göra uppgifterna när man har det på papper. Känner redan stor förändring hos mig själv. Det är så många saker som har fått en annan innebörd. Läste en bra sak: Om man har behov av att prata skit om andra, har man låg självkänsla. Det har man ju gjort ibland:/  Det positiva med denna process är att jag bara mår bättre och bättre. Jag stimmar inte över vikten, jag rör på mig för att jag vill och jag njuter av livet!

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Har börjat lyssna på den idag... snacka om aha-upplevelser! Kram

Postat av: Malin

Visst är den underbar! Kram

2007-07-04 @ 14:14:54
URL: http://www.lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback