Sommarförkylning!

Hur gick det till egentligen? Man ska väl inte vara förkyld när det är sommar? Men med detta blöta och fuktiga väder blir det väl ett faktum. Tradigt är det i alla fall. Helgens strapats till husvagnen blev succé för barnen! Det störtregnade hela tiden men det gjorde ingenting för hur mysigt är det inte att sova när man hör regnet smattra mot taket? Vi åkte till grannbyn och tog en pizza med sväronen innan vi landade i husvagenen. Supermysigt! Efter det blev det mycket gott att dricka på kvällen!

Jag mår bättre än på länge och jag känner att jag är på rätt väg. Jag kan äta normalt utan att få ångest över kroppen. Vilken oerhörd lättnad. Jag jobbar på att inte jämföra mig med andra utan inse att jag är unik. Jag skriver i "jag är bra-boken" varje kväll och det hjälper en hel del.

Min man ska bara jobba några timmar idag sen har han fem dagars semester! Vi ska ner till husvagnen några dagar och bara slappa. Jippieee!


Ett stort grattis
till storasyrran som kom
 in på sin efterlängtade
 sjuksköterskeutbildning!
Ha ett skönt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

TACK!!!! Jag är så glad, har nog inte varit så här "rusig" sen jag fick barnen!!!! Kram på Er och tack för igår!!!!

2007-07-10 @ 13:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback