Trögt bloggande!

Tycker att tiden swichar förbi. Även om jag har slutat jobba har jag möd o göra. Promenader, städ o tvätt, målande o renovering av huset. Jag hade smyckeparty i lördags och det var JMP smycke som visade sina fina kreationer. Jag hade bjudt 10 st med till sist kom bara 3 stycken. Tråkigt när man väl bjuder in till något men vi som var här hade jättemysigt med smyckesprovning och ostbricka. Jag som värdinna fick välja smycke för 200 kr och jag valde dessa godingarna.        Halsbandet är vändbart och blir turkost på baksidan. Tack så mycket!

Syrran o hennes barn kommer hit o fikar snart. De hade trist hemma och vi har väl inte så kul här heller. Då tänkte vi ha det trist ihop ;o) Provade firsyr till lördagskvällen stora 120-års fest.  Min mans släktingar har slått ihop sina födelsedagar: 60 + 30 + 30. Det blir sisådär 100 pers. Jag tänkte ha en svart halterneckklänning med smockat liv och en svart bolero. Det bli svarta leggnings under om vädret blir dåligt. Det turkosa halsbandet och turkosa öronhänge till. Svart sommarpumps blir pricken över i:et. Kanske blir en bild på stassen på lördag. 

Nu ska jag ut o baka chokladbullar, smaskens! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback