Smyckesshopping!




I söndags var det dax för smyckespartyt hos kusinen min. Företaget heter JMP o består av mina två kusiner o deras mamma. De skapar smycken av hög kvalitet o behöver jag tillägga att de är jättevackra? Jag handlade på mig en del halsband (Bild 1-3) o fick prova på att själv pyssla ihop min egen kreation. Det blev halsband o tillhörande öronhänge. Smyckena levereras i de söta presentförpackningarna på sista bilden. Tänkte att jag skulle samla ihop mina tjejkompisar o ha ett eget party framåt våren.

Förkylningarna fortsätter här. Jag har åkt på astma som följd av förkylningen. Inte kul men skönt att få det konstaterat. Inte dumt att kunna andas igen! Stora tjejens dagis har ännu en omgång maginfluensa så hon är  troligtvis hemma hela  veckan. Vi vill inte ha det igen...roligare kan vi ha! 

I slutet av april fyller jag 30 år. Jag har som mål att nå mitt andra delmål då. Det blir 3.8 kg till. Det ska väl inte vara helt omöjligt? Jag kämpar på o hoppas att insatsen räcker!

Nu kommer snart min kompis med sina barn o fikar. Hennes lilla har vattenkoppor så vi hoppas hon kan lämna kvar några här så mina kan få det. Bättre nu än sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad. Se länk för mer info. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback