Tagen!

Jag har blivit tagen av Anna

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. 

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. Jag har haft många husdjur genom åren: 12 katter, 2 hundar, 2 fåglar, 2 fiskar, 1 kanin o 1 dansmus.

2. Jag har tränat o tävlat i bowling när jag var tonåring.

3. När jag var 16 åkte jag olovandes till Köpenhamn för att titta på mitt favoritband (hårdrock var min melodi ett tag just då). Vi hade ingenstans att sova så vi gick runt på stan i 6 timmar i minusgrader (BRRRRRrrrrrr!)

4. Första gången jag träffade min man fick han hjälpa mig ner från ett träd som jag klättrat upp i. Jag var inte helt nykter =)   

5. Jag har haft en piercing i naveln i två år men fick ta ur den eftersom den aldrig läkte.

6. Min stora passion är att sortera o planera. Jag blir lugn, kreativ o uppsluppen!

Jag utmanar
Hajdie o Zupermamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback