På banan igen!

Jag var hemma fyra dagar förra veckan eftersom tjejerna hade ögoninflammation. Det var faktiskt skönt att hinna med huset lite grann. För tid har jag inte så mycket över nu när jag jobbar. Det är fortfarande lika roligt att jobba! Trivs, trivs och trivs!

Barnen hade studiedag i måndags så jag tog en föräldradag. Stora tjejen var hos tandläkaren först (hon var superduktig!) och sen tog vi tåget och gick på IKEA. Min syster har lov och är hemma denna vecka så hon hängde på. Vi hade jättemysigt. Vi avslutade dagen hemma hos oss och åt hämtmat. Syrrans kille kom oxå och smaffade en stund. Jag tog en kycklingsallad, smärrigt!

I lördags var vi på dop. Min kusins son döptes och jag och min man var faddrar. Cermonin var fin och enkel. Lillebroren var jättesnäll hela tiden, puh! Sen blev det smörgåstårta och glass. Inte tillsammans dock - det hade inte varit någon hit.

Det går bra med mitt viktprojekt. Jag tappade yttreliggare 1kg i måndags, totalt 4,4 kg. Nu är det bara 10,6 kg kvar! Jag är på rätt bana!

Nu blir det dammsugning av golv som är fulla med ny-badad-hund-to. Det ligger i drivor så barnen ser ut som små isbjörnar =) Kanske inte riktigt men nästa. Sen är det dags för fika hos väninnan innan kiropraktikerbesök. Baj-baj!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vart tog bloggandet vägen?? Saknar att läsa vad ni haft för er ju!! Kram syrran

2007-11-25 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback