3 dagar kvar!

Sen är det dax att börja jobba. Känns bra men lite roddigt innan man funnit rutiner som funkar för alla i familjen. Men det ska bli skönt att komma igång igen, det är ju två år sen sist! Jag får åka på min första affärsresa på onsdag. Då ska jag och min man på kassautbildning i Stockholm! Jihaaa! Ska bli duperkul!

Våra kompisar fick en liten gosse i söndagskväll. En alldeles egen liten störtskön son! Pappan ringde mig på måndag middag och berättade nyheten. Jag frågade hur det kändes och han svarade: "Jag vet inte riktigt. Det är så stort!" Ja, det tar ju ett tag innan faktumet har sjunkigt in - att man fått barn och att barnet fått alldeles nykläckta föräldrar. Grattis och lycka till med underverket!

Min kusin har börjat blogga. Kolla in
här. Jag gillar att läsa andras bloggar. Få en inblick i deras liv, nästan som att tjuvläsa deras dagbok =) Nackdelen är att jag blir smått beroende. Men det är ju en rättså världslig sak att bli beroende av, inget som kroppen direkt tar stryk av =)

Jag hann med att åka till kiropraktikern en runda i morse. Han tycker att behandlingarna har gett finfina resultat så nu ska jag inte dit förrän om två veckor. Det är så gött när det knakar i nacken för då vet jag att låsningarna släpper. Morgondagen blir lugn. Jag har två förkylda små nissar här som inte ska på dagis. Inskolningen idag gick jättebra, lillan både åt och sov bra. Vi tog beslutet att de kan vara hemma och vila upp sig innan den första riktiga veckan börjar. 

Då var det dax för eftermiddags- och kvällsslapp.

Kommentarer
Postat av: lilla anna

E det A som blivit pappa?

Postat av: Malin

Jajamensan! Det stämmer! Kram

2007-09-29 @ 07:10:53
URL: http://www.lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback