Anställningsintervju!

Ja, nu är det inte så exklusivt som det kanske låter. Alla som sökte får möjligheten att åka iväg och kolla på en av deras butiker. Anställningsintervjun går av stapeln där oxå. Pratade med grannen igår och hon hade med sökt samma tjänst. När jag kom hem och kollade mailen hade jag fått inbjudan och sms:ade henne om detta. Efter en timme kom hon in och frågade om jag skulle med. "Jajamensan!" "Jag med!" svarade hon.  Så nu ska vi två ut på utflykt med buss och allt. Tänk er att de BJUDER på fika! WOW! Blir helt mållös! Kanske inte riktigt. Men det ska bli kul att kolla vad det är för en butik och det är ju skönt att man känner en till som ska med!

Idag ska snickaren komma...han är inte världens snabbaste och ibland sover han väldigt länge. Undrar vad som gäller idag? Har han glömt, försovit sig, eller helt enkelt inte brytt sig? I vilket fall är det fruktansvärt tröttsamt!

Idag är det lördag och då ska jag äta gott! Vet inte riktigt vad jag är sugen på än, men det kommer väl.

Trevlig saturday!



Uppdatering: Snickaren kom precis efter att jag skrevit inlägget  :-) Han var väldigt effektiv! Ytterbelysningen kom upp och stacketet på ena sidan huset blev klart. Så gött! Nu ska jag ta min sega kropp och slänga den i soffan. Maken ska titta på fotboll så jag får väl läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback