Back in Sweden!

Nu är vi hemma från en intensiv seglats. Mycket trevligt, mycket att göra och mycket gott att äta. Barnen var jätteduktiga och tyckte det mesta var kul. Det blev en del shopping i Tallinn och det är ju aldrig fel. När vi kom hem var barnen helt slut och behövde verkligen helgen att vila upp sig på. Ok, då. Vi oxå!!!

Inskolningen funkar bra och båda trivs bra. Idag åt vi middag på dagis alla tre, guttsa! Snart är det dags att börja jobba. På måndag rättare sagt! Det känns bra eftersom jag fått ett bra schema. Det har sina fördelar att vara gift med chefen =)

Jag har tagit tag i livet mer intensivt nu. Jag fick konstaterat att jag har högt blodtryck och då är det inte så mycket att välja på längre. Jag äter en portion i tallriksmodellen. Jag har börjat dra ner en hel del på kolhydraterna och det känns direkt på figuren. Undrar vad det beror på? Jag känner mig stark och laddad. Nu är det bara att tuta och köra!

Ha en underbar afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback