Före- o efterbild!

Jag har under våren och sommaren målat diverse fönster och möbler. Jag bjuder härmed på lite före- och efterbilder:


image102     image103
Före                                                                       Efter

image104     image105
Före                                                                         Efter


Jag är, som ni kanske ser, helt såld på vitt! Jag blir lugn och avslappnad av att omge mig med ljusa färger. Det känns så rent och fräscht! Visst blev det lite förändring?

image106

Vet ni vad detta är? Några gissningar? Det är mitt underbara badrum! Orginal från 1980 då huset byggdes. Till denna vackra medaljongvåtrumstapet ligger en rosa plastmatta på golvet. Jag som gillar ljust mår verkligen illa av detta! Men till saken hör att det finns sådana här tapeter att köpa i dagsläget och till riktigt sviniga priser. Designtapeterna som liknar våra går loss på 798kr/ rullen! Så egentligen sitter vi på en guldgruva, med orginaltapet och allt!? Någon som är sugen?

Nu ska jag entra min rosa dröm och duscha innan kiropraktikern.
 
Äckelrosa - möglig håsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback