Måndagsmorgon...

Efter en helg i stress och på dåligt humör är jag faktiskt mildare idag. Skönt! Inget kul när allt känns jobbigt och man bara är irriterad. Jag och barnen njuter av en lugn dag hemma med tvätt på schemat. I morgon drar allt igång känns det som. Lillans inskolning börjar. Sen ska jag till kiropraktikern på eftermiddagen. Hoppas maken kan sluta i tid så jag slipper komma försent - igen! Märker ett sting av irritation men nu ska jag fokusera på det positiva istället! I morgon ska jag och kiropraktikern gå genom övningar som jag ska göra hemma och sen blir det uppehåll på tre veckor tror jag. Skönt för bilen och för plånboken.

Just nu sminkar min 4-åring mig under djup koncentration. Hon älskar det! Jag blir nog jättepoppig! Sen ska hon göra vid mitt hår och hitta på någon snygg frilla. Nu är jag klar! Åh, vad grann jag blev! Som en hårt sminkad 80-talstjej! Jag får nog sminka av mig innan vi går ut och går...

Ha en skön måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback