Helt makalöst!

Vi är hemma igen. Min minsta tjej har fått feber igen och är väldigt trång i luftrören fast hon fått bricanyl. Jag har ringt BVC men hon var inte där så hon ringer väl snart upp. Just nu sover lillan sittandes i vagnen. Så fort hon lägger sig ner blir det svårare och andas och då blir hon jätteledsen och kräker upp slem. Inte lätt att vara sjuk...

Jag hann jobba torsdag- fredag förra veckan och igår. Sen var det dax igen. Jag har att göra här hemma så det blir ju inte långtråkigt men lönen blir inte så fet som vi behöver nu i resande tider. Jag skulle klippa en kompis imorgon men det får jag skjuta på. Typiskt. Men det är väl så att vara småbarnsförälder...

Tja, jag får väl hitta på något att göra eller kanske inte. Jag kanske bara ska vara med barnen och mysa - heeela dagen! Låter som en härlig idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback