Nu var det stora tjejens tur...

att ha hög feber. Jag började misstänka att det inte stod rätt till när hon ville gå och lägga sig vid 17.00. Hon hade ont i kroppen, ont i huvudet och bara grät. Min lille stackersunge... Hon somnade i sin säng kl17.50. När klockan var 01.30 vaknade hon till och var ledsen igen. Jag kände på henne och hon höll på brinna upp. Det var bara att springa efter alvedon och lite vatten. Sen sov hon till 6 i morse och nu ligger hon och tittar på film. Min man gick upp med barnen så jag fick sovmorgon. Helt underbart! Kroppen gillar dock inte detta. Helt vingabröden nu. Det rättar väl till sig efter mitt amelia-träningspass.

Idag är det lördag och då är det automatiskt dax för LÖRDAGSGODIS! Ett mycket efterlängtat inslag i hela familjen. Jag har hållt mig ifrån godis och sötsaker hela veckan och varit superduktig med träningen. Så i dag ska jag unna mig gottis. Längtar!

Jag har ett dilemma idag. Min syrras minsta har 3-årskalas och min stora tjej är helt förstörd för hon inte kan åka dit. Ska jag säga till henne att jag ska åka o handla och åka ditt och gratta honom själv eller ska jag vänta o åka tills hon är frisk så att alla kan följa med? Det är skitsvårt... Jag får prata med syrran.

Nu ska jag svettas en stund, duscha en stund och efter det ska vi äta en god middag med potatisgratäng och kycklingklubbor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback