2008

Vi hade en trevlig kväll i går. Potatisgratäng, kyckling, min kalla sås, sallad, marängsswiss och godis. Vin och grogg blev det oxå. Lillan lyckades vara uppe till 23 och slocknade tillslut i vagnen. Storan var uppe till 00.50, inte illa! Eftersom min man skulle jobba idag så gick vi hem direkt efter fyrverkerier. Skönt att komma i säng i tid. 

Nyårslöfte? Har jag några och vilka i så fall? Tja, jag gillar att förändra och förändras så jag diggar hela konceptet med nyårslöften. Jag brukar har det där gamla "gå ner i vikt - löftet" men jag har bestämt mig för att vidareutveckla detta. 2008 har jag som nyårslöfte att må bra. Det här innebär för mig att jag i alla situationer väljer det som är bra för mig, det jag mår bra av. Helt enkelt! Det känns skönt och befriande att slippa leva efter en viss mall. 
 
I nuläget ser det ut som om jag är ledig i morgon oxå. Kanske min kära syster kommer o tittar på badrummet då?

Kommentarer
Postat av: maria

Vilket bra nyårslöfte :) det viktigaste är ju att man mår bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback