En hinna-långt-dag!

På jobbet hann jag med hur mycket som helst idag. Jag dammsög halva butiken (heltäckningsmatte-delen) och lagret och torkade golvet. Plockade i ordning där mä. Sanerade personaltoan eftersom den var i skriande behov. Personalrummet städades och fixades. Jag hann oxå räkna pengar, sätta in den på banken (detta heter att man "bankar"). Jag hämtade ut lite pengar på svensk kassaservice oxå. En hel låda köpfilmer skulle returneras så det var bara att pilla väck klisterlapparna, skriva av dem i "utleverans" i datorn och packa dem i en låda. Vi fick veckans andra tidningsleverans och de skulle alla upp i hyllan. Ja, som ni ser hann jag med en hel del på mina 6 timmar. Härled!

Snart fyller min syrras minsta kille år. Hela 3 år fyller han, stora killen! Grattis i förskott! Hoppas alla är friska där när de ska ha kalas på lördag (storebror kräkte natten mellan måndag och tisdag). Vi håller alla tummar och tår!

Det höll jag på att glömma. När jag kom hem satte jag på min amelia-träningsvideo och körde ett hårt pass på 50 min. Inte dumt med en dusch efteråt kan jag tillägga! Är väldigt nöjd med min effektiva dag i ett helt ostressat tempo. Det kommer inte sådana dagar ofta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback