Snölykta -ojää!

Mina barn älskar snö. Min hund älskar snö. Jag älskar oxå snö! Ljuset blir helt annorlunda, allt blir vackrare och ljuden blir trevligt inbäddade. Vi var ute på premiärlekning i snön och eftersom det var lillan första riktiga snökontakt var hon lite fundersam. När hon sedan satt sig ner i pulkan och hennes mamma sprang som en galning i trädgården kiknade hon av skratt. Stora tjejen gillar att kasta snöbollar - bara på sin mamma! Jag fick slänga ner henne i snön och mula henne. Moohahahaha! Inte alls dumt att vara ledig en sådan här dag!
 
image122



















Ha en härlig dag, mina vänner!




Kommentarer
Postat av: lilla anna

Ja, den boken hade du nog gillat :) Idag mår jag mycket bättre, har varit ute och åkt pulka med barnen på jobbet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback