Tänder på gång...

...inte på mig utan på min minsta flicka. De ringde från dagis i torsdags och sa att hon hade feber. Vi var hemma fredagen också. Min man skulle jobbat söndagen i går men som den snälla frugan jag är åkte jag upp och arbetade hans tid. Han blev jätteglad och fick en hel dag med barnmys. Idag är vi hemma igen. Lillan har ingen feber men känns varm och har inte sovit många minuter i natt. Hon är helt slut och har ont i munnen. Hoppas att det går över till i morgon, maken får ju jobba själv i affären när jag inte är där. Inte så kul för honom...

Jag är så sjukt stolt över mig själv!!! Jag arbetade själv mellan 14 och 20 igår och stängde för första gången. Det gick jättebra! Känns härligt när man klarar av något som är lite läskigt.

Innan jag åkte och jobbade igår hann jag klippa min pappa och bror. Jippie! Mina två första kunder som bidrar till resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback