Nya bloggrutiner!?

Vad gör jag när jag har två barn, make, villa, vovve, arbetar heltid med butikstider? Jo, bloggar innan jobbet! Jag är inte hemma förrän 19 på kvällarna och då blir det intensivmys med trötta barn. Efter det ska jag och min magkatarrs-mage få i oss lite kvällsmat. Sen är det förberedning av barnens kläder och av min kläder till morgondagen. Livet är rättså inrutat...

Nu ska jag lägga lite make-up och käka frulle.

Förresten! Jag har fått den stora äran att göra en brud vacker inför sitt bröllop den 17 maj. Både hår och smink. Ett vördnadsfullt uppdrag. Jag och min man ska dessutom vara värdpar på bröllopet. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: lilla anna

Gud vad roligt att du har fått jobb i butik :) Grattis! Tror minsann att du passar som handen i handsken för det jobbet. Stor kram

Postat av: Malin

Tack Tack! Det är fruktansvärt kul! kram

2008-03-12 @ 09:30:36
URL: http://lomo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback