Omställning!

Det tar ett tag att vänja sig vid att jobba heltid och hitta nya familjerutiner. Min stora tjej tycker att detta är jobbigt. Hon var helt förkrossad när jag lämnade henne på dagis igår. Storgrät... Känns inte bra att lämna när hon är så ledsen. Men det är ju inte mycket att välja på,  jag måste ju jobba. Får väl se hur det går att lämna idag. Jag har peppet henne hela morgonen och hon verkar gladare idag. Håller tummarna!

Jobbade bara 12-16.30 igår. Idag blir det 12-16 eller nåt. Skönt att hinna landa litegrann. Butikschefen är på konferensmöte och är tillbaka i morgon. Lite knivigt att gissa sig till hur allt ska vara. Tjejen jag jobbar med har varit där ett halvår och har rätt bra koll. Det är riktigt roligt när jag hjälpt en kund med olika alternativ och ser att hon/ han blir nöjd. Lön för mödan!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback