Alldeles tyst...

är det i huset. Mina älsklingar sover gott efter en hård natt. Min stora tjej har varit vaken mer än hon har sovit. "Jag kan inte sova...jag har hosta...jag har ont i huvudet..." Hon ska väl få det lillsyrran har haft. Några timmars feber sen är det bra igen.

Sitter här nyduschad och solbränd. En konstig kombination så tidigt på våren. Laddade mina mobiler nu på morgonen och fick två roliga sms. Min partner i GI-kosthållning skickade att hon minsann gått ner! Wee! Bra jobbat! Det andra sms:et var från min älskade kusin som just kommit hem från BB med sin nya lilla bebba. Grattis sötnös! Nu är väl pappa och storebror stolta?!

Får kanske göra lite fjällfilsfrukost med jordgubbar, rostade solrosfrön, kanel och kardemumma. Till det blir det dagens godaste kaffekopp, den första. Norrbodakorv med philadephiaost och ostrullar med tomat lyxar jag oxå till det med.

Efter jobbet ska vi gå ner till Svärmor och Svärfar. Det tar ca 45 min enkel väg. Skönt att gå hem sen efter ett gott påskbord, mumsigt vin och inte allt för många påskgottor.

Kommentarer
Postat av: Petra

hej vännen

Hoppas tösaloppan e frisk till imorgon så vi kan ses.

Ska ju visa upp min Mikael. =)



Hoppas ni har de mysigt ikväll.

Kramar

Postat av: Hajdie

Jaha då ska vi se vad vi kan göra åt denna bloggsa. Kul att du skriver igen. LITE inspirerad av syrran =) BAJBAJ

2009-04-13 @ 15:58:24
URL: http://hajdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback