Ett litet samtal...

är vad som krävs för att vända en trist måndagskväll till en härlig kväll-före-ledighetsdag. Min kollega ringde och ville byta måndagen som är min lediga dag. Enda dagen som funkade var att byta tisdagen, alltså i morgon. Tackar ju inte nej till att vara ledig en dag extra denna vecka. Visserligen ska vi vara lediga på torsdag för att kolla upp minstingen M:s prick i ögat. Den är medfödd och vi går på regelbundna kontroller. Jag har tagit ledigt hela torsdagen så vi kan göra stan efteråt. Ska bli härligt!

På onsdagkväll ska jag och de andra två tjejerna i butiken ut och äta och kolla på Ann Westin och Hasse Brontén. En slags comedy-afton på ett uteställe i samhället vi jobbar i. Ska bli mysigt att fira våra födelsedagar på detta vis!

Nu är det "sjukhuset" på 3:an. Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback