God lunch

Min kompis M ringde mig på jobbet och ville lunchdata. Öffkörse! Vi gick till ett mysigt fikaställe och åt kycklingspett och buffé. Mycket smarrigt och oerhört trevligt sällskap. Tack M! Det blir inte ofta vi träffas. Vi har familj, jobb och annat som tar upp vår tid. Får se om vi hinner träffas något nu till valborg.

Lilla bebban var jättesöt! Så pyttig och liten! Åh, blir ju så sugen på en till... Men nej jag får nog sätta en tulo mellan knäna!

Valborg ja... ännu ett år har gått och jag får sätta ännu ett ljus i tårtan. Tur att man inte känner sig äldre! 1 maj ska jag göra något jag aldrig gjort förut!!! Lite nervös är jag allt men det ska nog gå bra. Funderar ni nu på vad det kan vara? Hrmmmm, ja, ska jag avslöja det??? Ok, då. Jag ska faktiskt tatuera mig! Jag fick det i present av min man. Jag ska printa in mina barns namn på min ankel. Ska bli jättespännande! Önska mig lycka till!

Jag ser att det är några som läser härinne. Nyfiken som jag är vill jag ju veta vem!? Kan ni inte skicka en hälsning?



Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att du ska tatuera dig jag e avis. Nu blir Denny inte ensam med tatuering bra jobbat tjejen.

2009-04-27 @ 21:27:08
Postat av: anna

Jag läser :) Så roligt att du börjat o blogga igen. Själv är jag lite dålig på det just nu pga bristande internet och en massa andra grejer som tar över min hjärna.

Postat av: M

Jag läser oxå så klart. Tack själv för två trevliga luncher, det får vi göra lite oftare. Vi hörs onsdag eller torsdag ang valborg. Kram på dig

2009-04-28 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback