Kolla in nya bloggen!

Visst blev den snygg! Tack snälla Hajdie för hjälpen med nya designen. Jag blev helnöjd!

Min man hann med att fixa punkan på min nya cykel och fixade till den i toppskick. Tack Hunny-bunny! I morgon kanske vi hinner skruva ihop cross-trainern som vi köpte i onsdags. Hittade en på Maxi för halva priset, alltid gutt!

Kalaset gick som smort. Vi åt och drack och umgicks så mycket det bara var möjligt. Det blev kanellängder, chokladbullar, ballerinakex och fin tårta som jag själv satt ihop.

Snoret bara flög på mig igår, inte bildligt talat då. Men antingen är det förkylning eller allergi. Svårt att säga vilket... Tiden får väl utvisa...

Ska simma med familjen imorgonförmiddag. L har simskoleavslutning. Hon ska faktiskt köpa sítt första simmärke då! Inte illa simmat! På eftermiddagen ska L på 6-års kalas hos en tjej på dagis. Det blir nog bra ös där!

Nu väntar en mysig film, Livet från andra sidan, och möjligen ett glas vitt. God kväll!


Kommentarer
Postat av: Petra

Gud så snygg din blogg e!!! Avis!!

Jo de e underbart med vänner. Min nyvunna e så go med. Kul att hitta nya vänner!

Saknar lillan så mkt idag & Mikael såklart. men han saknar jag var dag =(



Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback