Morgonpromenad

Gick upp vid 5.30 och slängde på mig träningskläderna. Hunden blev överlycklig när han förstod att det vankades promix. Vi gav oss ut i den krispiga vårluften och såg dimmslöjorna dansa över vattnet. Fåglarna hade febril verksamhet i skogen ute på udden. Husen som vi passerade sov så lugnt i morgonsolen. Det kan man kalla en bra start på dagen!

Väl hemkommen efter ca en halvtimme gjorde jag filfrukost med passerade jordgubbar, solrosfrön, kanel och kardemumma. Till det blev det nybryggt kaffe med en skvätt grädde och mjölk och ett glas tranbärsbubbelvatten. Två Mitt-val-kvinna till på köpet.

Nu ska jag göra vid mitt nyduschade hår och fixa till mig inför en ny utmanande dag på jobbet. Ska försöka gå inom Lindex och hitta någon extrapresent till stortjejen. Vi har beställt denna men vet inte om den hinner komma. Får se om tjejerna gillar konceptet med lekstuga först innan vi köper en riktig. Hämta nya cyllen ikväll! Weee!
Bild: Presentimporten.se


Kommentarer
Postat av: Petra

HEj!

Va duktig du e .

Så tuff "lekstuga"

Den älskar hon nog.



Tack de ser jag fram emot då!

MAssa kramar



Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback