Nu är det klart!

Gissa vad det blev? En liten tösabit fick mickes kollega. Har inte hört ngt på länge, så vi hoppas allt är bra med dem.

Det blev en skön cykeltur och L var superduktig. Hon gjorde precis som hennes mamma sa. Nu är du snart redo, L! Lillasyster gillade skarpt att sitta i barnsadeln och glida fram i vårsolen. Väl framme blev det lek, äppelätning och vårens första vitsippe-plockning.

Lunchen bestod av hemmagjord potatismos och ugnsbakad falukorv. Ja, jag tog faktiskt av moset idag. Det är ju så gott! Hittar inte motivationen...någon som sett den?

Kan någon förklara för mig vilka knappar jag tryckt på för att texten blivit så här stor? Hur får jag tillbaka den gamla? Tekniskt vidunder!?


Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman!

vad rolgit att du har börjat blogga igen :)

Kram

Postat av: anna

Hej gumman!

Vad roligt att du har börjat o blogga igen :)

Stoooor kram

2009-04-20 @ 18:18:40
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback