Snabba tisdagen

Dagen har gått fort, swichhh. Så var klockan redan sex på kvällen. Tjejerna avnjuter bolibompa i vår säng däruppe och maken har precis landat i tv-soffan efter en lång arbetsdag. Jag sitter här och smälter goda middagen bestående av ugnsgrillad kyckling, brunsås, broccoli och citronvatten. Töserna fick potatis till vilket är väldigt uppskattat. Mina barn äter som små hästar, så himla duktiga!



I morse slängde vi på oss snygg-kläder och sminkade oss alla tre. Vi blev supernajsa! Sen lekte vi lite med My little pony och pärlade pärlbrickor. Under eftermiddagen tittade solen fram och då flyttade vi ut. Jag slänge mig i solstolen och L och M byggde hinderbanor och sprang. Jag fick äran att ta tiden och heja på.

Till fika gjorde jag kesoplättar med äppelbitar och kanel. En klick grädde till. I början när vi gick över till GI-kost var det jättekonstigt att kunna äta grädde och ändå gå ner i vikt. Men det funkar! Jag satt ute och spånade på lite delmål att ha på vägen till det stora målet och kom på en hel del. De ska avbockas efterhand! Nu är jag på banan igen!

Innan leken i morse tog jag första passet på cross-trainern. Det var ju riktigt jobbigt! Svetten lackade... Det känns som detta ska göra susen. Ska få lite övningar att utföra på pilatesbollen av min kompis M. Vi får väl se när vi hinner träffas bara...

Åh, älskar tisdagskvällar! Äntligen hemma och House! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback