Valborg!

Vintern rasar... den sången ger mig gåshud. Ända sen ja var liten har den förknippats med något skoj, förväntansfullt och härligt. Har ni sett Madicken-episoden när hon tar sina röda snadaler olovandes? När lus-Mia säger: Sandaler minsann! Fint som kattskit i vällingen... och sen har vi Abbe när han får en sandal i huvudet vid elden. Det är härliga barndomsminnen det!

Det har varit en fin födelsedag! Tjejerna o maken kom vi 06.10 med skönsång och sängfrulle. De hade världens största paket med sig. Tja, kanske världens största men ett väldans stort. Jag slet upp pappret och där i var en rottingslåda/ pall som jag ska ha sängöverkastet i. Jättefin! Tackar!

Jobbet flöt på som en smäck och plötsligt kom mina päron. Pappa fotade mig förfullt när de kom och mötte mig i butiken. Söd mä!!! Mamma och pappa hade varit iväg halva dagen men de körde de många milen upp för att surprisa mig. Blev superglad! Jag fick en söt sköldpadda, ett nivea-kit och en bärbar telefon med högtalarfunktion. Hur goa kan man bli?

Nu ska jag och min man kolla på film och mysa. Vi firar ju 14 år tilsammans idag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Förlåt att jag inte ringt till dig idag, men SMS har jag i alla fall skickat! Rätt konstigt det där med Madicken, jag tänkte på samma sak som du skrivit innan i dag...Hoppas din dag har varit bra och lycka till i morgon! Ta med en pinne att ha i munnen om det gör för ont ;) Kram H

2009-04-30 @ 23:44:26
Postat av: Petra

Grattis i efterskott vännen!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback