Hemma igen och semestern rullar vidare!

Vi hade en fantastisk vecka med sol och bad. Poolen på campingen var stor o härlig och vi badade varje dag, flera gånger. Första dagen fick jag vatten i örat och det håller i sig än. Så här hemma får de tjoa och tjimma för att få uppmärksamhet eftersom jag är stendöv på ena örat. Har varit och köpt revaxör så nu ska proppfan väck!

Stora tjejen har dragit ut sin framtand...med hjälp ifrån mamsen sin. Den var så lös så att den började bli grå så då tyckte jag att det var dax. Efter många timmars förberedande så höll maken och jag drog. L skrek vilt tills hon såg tanden i min hand. Stoltare tupplisa på farmen fick man leta efter!

På hemvägen igår körde vi inom Astrid Lindgrens värld. L har tjatat om detta sen i vintras och nu var vi äntligen där. Vi såg många figurer och prövade på många lekgrejer. Höjdpunkten var när vi gick fram och berättade för Lovis (i Ronja Rövardotter) att L hette likadant. De pratade en stund och när vi skulle gå fick min tös en kram och en kindpuss av Lovis. De ni!

En veckas semester till. Har röjt en hel del här hemma idag. Ska försöka göra färdigt så mycket som möjligt här hemma nu när vi har en veckas semester till ihop.

Slapp och mys står på kvällsprogrammet efter den obligatoriska bloggrundan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt ni verkar ha haft det, det var ni verkligen värda. Hoppas vi hinner med en date med hela familjerna innan semestern är slut.

Kram

2009-07-21 @ 20:22:46
Postat av: Malin

Låter finemang, men det underlättar att veta vem vi ska träffa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback