Gahhh!

Nu är det snart dax! Jag ska snart bli märkt för livet... Min stora tjej sa till mig härrom dagen: Ska du ha den på benet ända tills du dör? Tja, så lär det nog bli. Fy, vad spännande det ska bli!

Vi skulle träffat min kompis M och hennes familj igår innan elden men det blev ändrade planer. Deras lilla gjorde illa sin arm så de fick besöka röntgen istället. Sms:ade henne precis och lillans arm var bra igen. Vi kanske hinner med en fika idag efter det stora äventyret.

Nu är det solning för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Ja jag e spänd att få se tatueringen!!!

Visa visa visa!

KRamar

Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Du får lägga upp bild sen, jag blir jättenyfiken juuu! =D

Fortsätt skriva på! ^^

2009-05-01 @ 21:31:57
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback