Ruskigt nöjd!

Så känner jag med min tatuering. Den är så fin och läker som den ska. Är så glad att jag vågade!

Idag börjar jag 13 så innan dess ska jag:
*Träna på crosstrainern( klart 8,40)
*Äta god LCHF-frukost (klart 9,40)
*Skriva handlelista (klart 8,52)
*Fixa iordning kvällen utklädningskläder till dagisfesten( klart 8,45)
*Fixa iordning oss tre (klart 10,40)
*Åka och handla (klart 10,50)
*Göra och äta lunch (Klart 12,10) 
*Lämna tjejerna på dagis kl12.20.

Det är ju en del... Skulle behövt ta hunden mä...

Nu måste jag börja!

Uppdatering: Ja, det gick minsann att hinna med. Dagis ringde och sa att de ställde in dagisfesten ikväll pga regn. Mer tid för annat då!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Ja visst e han söt.

JO jag ska försöka leva mer efter de måttot!

MAssa kramar

Postat av: Petra

Tusen tack vännen för alla förslag!

MAssa massa kramar

2009-05-06 @ 20:39:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback