Tur och retur

I går blev det inskolning på skolan på fm, fika hos mamma och pappa på lunchen (30 minuters bilfärd) och sen vidare till grannstaden ( 30 minuter till i bilen åt andra hållet. Vi är med i en studie där vi kollar upp minstingens diabetesgener. Allt såg bra ut som tur var.

Vi svängde inom Maxi på hemvägen. Blev en liten påse för 500 spänn... vad handlade jag egentligen? F-n vad allt ska vara dyrt. När jag kom hem lagade jag en underbar middag, köttfärsröra med fräsch sallad och brieost. När magen var mätt tänkte jag vika tvättberget "Svögbert" framför TV:n. Ja, det blir roligare då... inte mycket men ytterst lite... MEN då ringde min kompis M och frågade om det spratt i promenadbenen. Jepp, jag är med! Så vi gick o gick o gick. Själsligt gött väder och härligt sällskap! Tack för den!

Var back in buisenisse idag. Rätt kul faktiskt. Min kollega tyckte jag hade blivit smal! Mina chefer kom inom en runda i eftermiddags. Vi har ju inte setts på ett tag så de tyckte det var stor skillnad. Weeeeeeeeee! Allt mitt slit syns!

Nu ska jag hasa min trötta lekamen bums i säng!

Ps. Tack för gott lunchsällskap idag, M!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv. Visst är det mycket roligare att äta och gå tillsammans med någon. Och vad mycket "skitsnack" (och även bra snack) man hinner med på en lunch och en promenad. Kram på dig

2009-05-27 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback