Det är mååååndagmorgon...

Gick och lämnade storan på skolan nu på morgonen. Skönt att komma ut i friska luften. Ska snart ha samtal med fröken på skolan och uppdatera mig hur det går för min lilla söting. Innan dess ska jag ner och handla mat och hälsokost. I eftermiddag ska jag försöka sova en stund för i kväll ska vi ha möte på jobbet. Sådär kul på min lediga måndag.

Idag har jag börjat med:

* Dragit ner på socker och vitt mjöl.
* Grönt thé istället för kaffe.
* Protein till frukost, typ ett kokt ägg, macka och makrill.
* Ska köpa linfröolja eller omega 3-kapslar.
* Andas med magen
* Berocca till frukost
* Tänker snälla och lugna tankar. Inte stressa mig själv.

Kommentarer
Postat av: Nena

Haj vännen skippa de gröna teet jättefarligt för levern har jag fått veta.. Va rädd om dig Puss o kram

2009-11-29 @ 23:13:53
Postat av: Malin

What? Är det sant? Shitten pitten. Får man dricka lite eller måste jag sluta helt? stor kram o tack för tipset!

Postat av: Nena

Min läkare sa att hade hon kunnat så hade hon förbjudit de helt, för hon hade fått in patienter som va helt friska för övrigt som fått leverskador av de. Så de e nog bäst att hoppa de...

kram kram

2009-11-30 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback