Total genomgång

Igår låg jag pall hela dagen. Nått skit i kroppen. Halsont, huvudvärk och trött som en ångvält en het sommardag.  Vi tog med storans kompis på bio för att kolla in Grodan o Prinsessan. Den var bra men lite seg. När vi kom hem tog maken penna och papper och satte oss i soffan. Här skulle redas ut. Vad kan göras så att livet blir bättre? Ett skrämmande resultat på hur dåligt jag egentligen mår. Skönt att få upp ögonen och börja tänka. Vi kom fram till en hel del. Mycket intressant. En bra början var när jag idag ringde och anmälde mig till afrojam på medborgarkolan. Ska bli riktigt kul att prova på något helt nytt.

Jag måste göra något åt mina tarmar. Jag har varit svullen i tarmarna och blivit uppblåst efter måltider de senaste 3-4 veckorna. Jag trodde det skulle bli bättre efter att de upptäckt en sprucken cysta på äggledaren förra fredagen. Men inte då. Tänkte åka ner och köpa någon form av fastekur och se om de hjälper.

Ska snart hämta L i skolan och därefter lämna båda trollen hos farfar. Jag ska ner till frisören för att både klippa och färga. Wonderfull! Sen blir det en runda till Kuratorn innan jag hämtar töserna igen. En bra måndag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad bra att du tänker på dig själv....kramizar

2010-02-09 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback